close

2009年7月19日
餐廳:Hokakaido rice pizza
菜式:日式
地址:沙田新城市廣場7樓704號
電話:2602 8802
評語:(6粒為滿分)
服務態度:

(6粒為滿分)

 

呢間野係銅鑼灣開先o既,次次都好多人等位,所以無食到,今次係沙田唔洗等位,點知試完之後大失所望,d rice pizza一切開就散曬,而且都唔係話好好味,d沙律就苦苦地,個意粉冇咩味!

最衰係佢o既服務態度law,我地6點幾去食,個時唔係好多人,佢d野好快就離曬,食左30min到都差唔多食完,同時佢地出面都開始有人等位。點知我將最後一舊飯放入口之後,個人即刻過離收曬我d野law,使唔使咁呀!

你想做生意都唔係咁呀,人地剛剛放入口,就收曬d野,好無禮貌,出面d人又bear bear貢,好似叫你快d走,食完未阻住,大佬我都未咬完,未吞落肚,係未我要咬住啖野埋單走人呀!

太過份喇,仲衰過翡翠,翡翠係冇人離你,但人地唔會趕你走,呢間野好似唔比人食完坐下傾下計law,講真又唔係平,又唔係fast food,我入左離都冇1hr,你咁樣做,我未以後唔幫襯你law,叫埋d fd唔好去食law!

求先拎將單出離睇,我唔知佢o既入座記錄係指落order時間,定係真係入座時間,將單上面寫入座時間係18:26,埋單時間係19:06,如果佢d時間冇搞錯,即係我入左去半個鐘都冇﹖就算m記都唔會咁law!


北海道煙肉搖滾沙拉(和風芝麻醬) @45.8
我覺得呢個沙律真係不知所謂law,收成40幾蚊都唔算平,比d苦o既菜我食,有冇搞錯!仲有d汁少到死,只係夠lo上面個d,下面個d一d汁都冇!要問佢再拎。

 


和風蟹條帶子意粉 @$75.8
勝在帶子都幾多粒下,蟹柳又有4條比你,不過個蕃茄汁d味好啖,食得好清o既人o岩曬law。

 


士多啤梨鮮蝦(普通批) @$88.8
呢個就係rice pizza喇!其實佢d飯唔散出離會好d,個味道都ok,不過d士多啤梨唔知係未溶左,唔覺眼有,得幾薄細片

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()