close


門口已經好靚




有鱈場蟹食呀!yeah!不過冇生蠔!


種類都幾多!同埋d食物都ok,同價錢成正比!


好鍾意呢個甜品亭!


平時d酒店多數唔多like係你影佢地擺食物個度,不過迪迪尼係人都係咁影,所以我都影得幾開心,唔洗偷偷地影


甜品種類都幾多,我平時都會第一時間拎左甜品先,因為怕最後d甜品比人搞到好核特!點知最後又冇wor,酒店換得好多快!(呢個唔係最後o既相)




最鍾意食包同飲湯!












d生果超甜,唔係浸左糖水個種wor!

 


好彩今次坐係死角位,冇人望住!








個場真係幾靚架!同埋我座個度同出面唔同(d牆紙),好鍾意!




點解係米妮、米奇呀!最憎!




都係跳跳虎最好!


救命!米奇呀!


拿!米妮同我地say bye bye時,又同我影!其實唔係太想,不過人地行到埋呢!佢唔知做咩事捉到我好實law,有相為證,佢搞到我d頭髮好亂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()