close

2009年6月14日
餐廳:Amaroni's Little Italy
菜式:意大利
地址:九龍塘又一城
電話:
評語:(6粒為滿分)
服務態度:(6粒為滿分)

我一向都好鍾意呢間意大利菜,好多野都好好味!今次係預庵父親節。

Amaroni's o既特點係所有野都大大件,兩個人食唔到d咩,最好大一班人食,10個以上係最好的!我最愛就係芝士焗薯片。


什菜麵包湯 $90
10碗份量(個碗唔算好大,如下圖),我覺得好好味,足料,不過要快d食左d麵包,因為好快林。






凱撒沙律 $98


炸魷魚 $158
呢個炸魷魚都幾好食,不過又唔算話好特別,可以試其他野。


意大利辣腸、菠蘿及蘑菇巨型薄餅 $198
有成12件咁多,真係冇咁多人都食唔曬呀!d腸都夠辣,而且每件個料都幾乎一樣,唔會話一d有一d冇。


白汁芝士焗薯片 $58
登!登!登!登!
我最愛o既焗薯片,雖然係芝士,不過就算食5、6片都唔會覺得「漏」,而且d薯仔好好味!


千層麵 $148
呢個我覺得咸左少少,不過真係好足料!


意大利海鮮飯 $188
意大利粉又係我最愛,呢個飯可以中和番之後d芝士......,佢都有幾多料,我食到帶子,因為一放低影左相就比人瓜分左,我都唔係太留意到有d咩料,只係見到有好多餸。

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()