close

今個元旦唔想同人迫,於是去左又一城,少人到痺,去了美心集團轄下的五月花食dinner,我一身向對美心的食物都麻麻,今次試了五月花之後,我諗我以後都唔會再食呢間野,又貴又唔飽,最慘係佢收你$198一位,但比你食o既野一d都唔值,大家都知我有幾大食,連我都覺得唔飽。

仲有呢度係零服務可言,唔係話服務員黑口黑面,而係佢地根本當你透明,我地坐左係度,就好似不干事的人一樣。

食完之後仲有成2hr先夠鐘睇戲,又一城真係冇咩好行,唯有周圍hea下啦,今日睇《bedtime stories》,係一套搞笑戲,雖然冇咩內容,又無厘頭,但真係好搞笑,一d悶場都冇,仲坐冇虛設添。

mov

 

 

~~是日餐單@五月花~~
脆脆BB豬
原粒瑤柱菜膽燉湯
燒汁大花蝦
飽菇皇伴露筍
迷你桶仔飯
每位$198

 


玫瑰檸茶的味道不錯

 


湯算是最好味的了

 


如果係鮑魚就正喇,可惜唔係>.<

 

 


嘩!最過份係呢碟燒豬,夠膽死咁少,一人一塊,我頂佢

 


咩都係一人一件,想食得飽都幾難

 


好滯........

 

 

唔知咩東東,熱的,但幾好飲,飲完有清口氣的感覺

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()