close

2009年3月20日(五)
餐廳:大門橫丁
菜式:日菜
地點:旺角通菜街151號地下
電話:2394 4330
評語:(6粒為滿分)
今次埋單:$224

呢間野之前都食過幾次,不過之前d相影得唔靚,所以冇post離,呢度光線不足,學識左點效白光之後,影出離靚左好多!

今次都係食蕃茄湯底烏冬,佢d烏冬真係好彈牙,建議兩個人點一碗,之後點其他小食,不要小虧一碗烏冬,吃得飽飽的!他們的串物也很好味,大部份即叫即做,配菜是整定,今次坐bar台望住佢地整野食,真係忙到冇停手,係呢個時勢,真係飲得杯落。

佢地d湯底熱到控制身得好嚴格,煮烏冬係2分半鐘,因為佢地有搞計時器,煮完仲要乾水,要放落d湯度,我見到粒冬菇燒左好耐,真係好好味!經過一餐飯的時間,最多人叫的是餃子同豬扒,下次要試下豬扒先。

不過呢間野有一個缺點,就係太迫,食完唔可以傾下計,因為出面太多人等位,你都唔好意思阻住人做生意。


大門糖心手打烏冬蕃茄湯底 $58
湯底好濃,不會太味精,糖心蛋就是類似溫泉蛋,烏冬十分彈牙,很喜歡這種感覺,而且很飽肚。


大門糖心手打烏冬番茄湯底 近鏡


胡麻沙津 $22
呢個沙津好多菜,其實唔係好o岩我食,原個蕃茄、青瓜、紅蘿白我都唔食,不過我好鍾意胡麻,食菜都食飽你


冬菇串 $8
我最愛的燒冬菇,我最愛菇,咩菇都鍾意食,有燒物的感覺,但食落去唔會覺得乾,有冬菇味。


汁燒雞串 $8
燒汁甜度適中,雞肉不會有硬的感覺,很鮮味


餃子 $20
好多人叫餃子,真係幾好味wor,雖然不及上海餐館的餃子,但就是不太乾不太油不太硬law。肉的味道就普通啦。


煙肉脆心 $16


帶子 $30
這個不要點,不好吃,帶子的味怪怪的!


墨魚串燒 $15
很彈law,我將佢從支竹籤整出離時,彈左去隔離個男人度,個男人話有冇咁彈呀!幾唔樣衰呀!
不過彈得離唔痴牙,good


芝心獅子狗 $12
為甚麼今次是凍的,之前都是熱熱的,芝士會流出來,很好味!係未整完放左好耐都唔拎出離


栗米串 $10
粟米又是我喜歡的食物之一,很香牛油味,但不是每粒粟米都脹卜卜個種,呢d要係屋企先食到

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()